När en låt säger allt man vill säga till någon

Ibland känner jag den känslan när jag lyssnar på en låt. Fyfan detta är allt jag vill säga till honom/henne. Och så känner jag för den nya låten som Lisa smittat mig med.

Det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna
nu brinner din tavla, nu ligger dina kläder ute på gatan
och jag går i dagar i tröjan du hatar (ah ah ahh)




Genialt.

Btw!! Igår hitta vi ett kick-ass sushiplace rätt nära Pont neuf - Paris äldsta bro. Man betalade 16 euro och fick äta så mycket man bara orkade. Believe it or not, krängde i mig 25 sushirullar -wait for it-wait for it- EFTER förrätten som bestod av en skål med soppa, en portion nudlar, två vårrullar och två kycklingspett. MEd mina 25 sushirullar fick jag också äran av att sitta på tjejernas sushitron - åt mest sushi av tjejerna alltså. Tur att sushi inte är ohälsosamt annars hade jag nog fått hjärtsvikt snart eller nåt. När jag kom hem gick jag direkt upp på mitt rum och deckade för att vakna mitt i natten och kände en stark jävla törst (sojan är ju salt) så jag går ner och dricker vatten i massor och går p och lägger mig igen. Efter nån timme vaknar jag och är självklart kissig. Så natten vart ju lite jobbig pga sushin, men det var det helt klart värt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0