Hej Paris.

Även fast vi bor här så är det inte så att vi faktiskt får se Paris varje dag, tvärtom mesta delen av tiden tillbringar vi faktiskt i Neuilly och på La Défense... i våra kvarter med andra ord, men idag tog vi (Jag, Kajsa o Lovisa) oss faktiskt tiden och stack till Le Marais (minns ni bög och jude området?) där vi hittade ett mysigt litet café och "lillfirade" Kajsa. Efter det stack Lovisa hem medan jag och Kajsa åkte till Champan för att kolla in H&M som är enormt där... dock var det kind of en besvikelse den här gången... H&M's nya kollektion levererar inte riktigt som vanligt (eller så är det jag som blir fetare av allt sött jag kränger här så kläderna inte passar). Slutligen kom vi ur H&M med en kasse var. Vi gick stolta med våra H&M kassar som det stod "H&M 88 Champs Élysées" på. Att Kajsa hade ett packe hårnålar i sin kasse och jag ett paraply köpt på rea, det visste ingen.

Imorgon är det matteprov. Jag ska inte lämna nycklarna på bordet eller krossa en spegel men jag ska hälla salt över vänster axel samt be till gud (och allt annat som skeptiskt folk gör) för att det ska gå bra.

Önska mig lycka till! (Jag ska inte säga tack)

Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0