Vill ba va

When you least expect it finns det ett uttryck som heter så igår when i least expected it tog jag mitt pickpack och stack hem till Dulle aka Lovisa. Vi tänkte ha en chillkväll med lite snacks och plugg men when you least expect it visade det sig att grannen hade hemmafest. Tyvärr var det lite yngre folk där så det var inte så mycket drag i den festen, i alla fall inte om man är lite coolare är "fjortis" som vi ju är nu när vi har fyllt myndiga... så when we least expected it satt vi på RER:en in till Paris. Vi började kvällen på en bar vid Grands Boulevard och avslutade den på en annan bar på samma gata. kl tidigt på morgonen kommer en Gilma och en Lovisa hem nöjda och belåtna efter en trevlig utekväll.
Idag känner jag att jag bara vill va. Vill bara ta det lungt och ta itu med lite läxor och grejer. Vill kunna slappna av och känna att jag inte "måste" göra någonting. Har vi inte alla såna dagar ibland?
Men when i least expect it kommer väl något att hända som hindrar mig från att ba va... 

Jag igår kväll på metron. shit vad världsvan man har blivit nowadays.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0